بعضی وقت ها می خوام بهت زنگ بزنم به همون خطی که می گفتی شبیه خط خودته ولی تو ایام جوونی برای هزار و یکمین بار تو جواب درخواستم گفتی نه، نه می خوای چی کار
زنگ بزنم از دردها بگم اما بعد می بینم تو خود دردی
بدتر ادامه می دم نکنه ضایع بشم بدتر اینکه ندونم چی بگم مثل همیشه
بیا به خوابم
حداقل حس خوب بودنت رو احساس کنم
بعدا نوشت
خوب نشد
دیگه حس هام تو نوشته هام قابل انتقال نیست
اما بازم شد
خراب شده...ما را در سایت خراب شده دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 1
انقدر تنهام که هوس کردم تنهایی سینما بروم و فیلم شبی که ماه کامل شد رو ببینم... بازم نمیای؟ خراب شده...
ما را در سایت خراب شده دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 8
چند بار دیگه باید این اهنگ وب خراب شده رو گوش بدم تا خوابم ببره؟...ها؟....جوابشو داری؟ ....بگو دیگه
(گریه)
خراب شده...ما را در سایت خراب شده دنبال میکنید
برچسب: آروم باش,اروم باش عشقم,آروم باش عزیزم,آرام باش دلم,آروم باش به انگلیسی,آروم باش مرتضی پاشایی,آروم باش فرهاد,آروم باش خانومم,آروم باش بیخیال دنیا و قانوناش,اروم باش دل من, نویسنده: بازدید: 42
ما را در سایت خراب شده دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 20
ما را در سایت خراب شده دنبال میکنید
برچسب: باشگاه خبرنگاران,باشگاه,باشگاه پرسپولیس,باشگاه استقلال,باشگاه مشتریان بانک ملت,باشگاه مشتریان بانک صادرات,باشگاه دانش پژوهان جوان,باشا,باشميل,باشگاه اکسیژن, نویسنده: بازدید: 44