
سلام می خوام یه چیزی بگم... یه معذرت خواهی... تا حالا بهش فک نکرده بودم... شاید خنده دار ...شاید قابل تاملباشه ... آدم چه می دونه... بعضی وقتا کارهای می کنه که به نظرش درسته منتهی فقط از نظر خودش درسته.... هر چیزی حدی داره.. حتی دوست داشتن... دوست داشتن وقت خوبه ک موجب آزار نشه... فک می کنم دوست داشتن من از اونا بود که موجب آزار شد... اره... همه نوع معذرت خواهی داشتیم... اما حالا می خوام ازت معذرت خواهی کنم واسه دوست داشتن... دوست داشتن بیش از حد... دوست داشتنی که موجب آزارت شد... پس ازت معذرت ...
ادامه مطلب