xa0 چند بار دیگه باید این اهنگ وب خراب شده رو گوش بدم تا خوابم ببره؟...ها؟....جوابشو داری؟ ....بگو دیگه (گریه)...
فقط الزایمر تو را از یاد خواهد برد... منتظر اون روز باش...